Procesare Electronică a Facturilor
Concentrați-vă pe esențial: afacerea dumneavoastră de bază. Lăsați-ne să ne ocupăm de preînregistrarea și verificarea formală a facturii dumneavoastră. Fie în cadrul companiei dumneavoastră, parțial externalizat sau complet în mâinile noastre.
Suntem interfața dumneavoastră către sisteme avansate de verificare a facturilor. Indiferent dacă scanăm documentele dumneavoastră pe suport de hârtie, preluăm facturile PDF de la furnizorii dumneavoastră sau ne trimiteți facturile scanate de dumneavoastră. Documentele din diverse canale de intrare sunt prelucrate conform cerințelor dumneavoastră și transmise sistemului dumneavoastră avansat de verificare a facturilor prin XML sau RFC. Specialiștii noștri vă consiliază și vă sprijină în alegerea și implementarea sistemelor de verificare a facturilor –
exact adaptate la compania dumneavoastră.
Prin intermediul tehnologiilor OCR de înaltă performanță, extragem conținutul relevant pentru contabilitate și verificăm documentele dumneavoastră conform § 14 UStG.
Comparăm informațiile de comandă ale facturilor dumneavoastră cu datele de comandă ERP ale tuturor soluțiilor software populare (de exemplu)